Spring direct naar de hoofdnavigatie of de inhoud

Internationale branding, communicatie en evenementen

Partners voor Water ondersteunt de watersector met internationale branding, communicatie en evenementen. De internationale slogan ‘Let’s work together’ positioneert Nederland als centre of excellence én als partner voor internationale wateroplossingen.
De promotie is in lijn met de landenaanpak en de thematische aanpak.

Internationale beurzen en evenementen

De internationale branding zorgt ervoor dat Nederland zich op het internationale podium eenduidig en overtuigend presenteert. Partners voor Water ondersteunt een aantal evenementen, en draagt daarmee bij aan positionering en business development door de Nederlandse watersector. Denk aan Wereldwaterfora, de Aqua Nederland Vakbeurs in Gorinchem, Waterproof, diverse netwerkborrels en natuurlijk de Amsterdam International Water Week.

Treffend voorbeeld van de eenduidige en overtuigende presentatie is het Netherlands Pavilion, prominent aanwezig op strategisch belangrijke internationale beurzen.

De programmering wordt afgestemd met bijvoorbeeld de Water Alliantie en Envaqua. Ook sluit de programmering zoveel mogelijk aan bij evenementen en podia in de deltalanden. De evenementen staan niet op zichzelf. Ze passen altijd in een samenhangende aanpak en kunnen de start vormen van nieuwe projecten en ontwikkelingen.

Internationale etalage

De website www.dutchwatersector.com, met ongeveer 68.000 internationale bezoekers per jaar, is de internationale etalage voor de Nederlandse sector, en een van de hoekstenen van de internationale branding.

Mee naar een internationale beurs of evenement? Neem contact op met het Events team bij NWP.

Meer informatie